دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
دیدار سرپرست اداره ارشاد خورموج  با فرمانده انتظامی خورموج

حوزه/ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: پلیس مایه آرامش مردم و نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور و حافظ امنیت و آرامش جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی کدخدایی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتی، در دیدار با فرمانده و پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است که بیاد بیاوریم در سایه زحمات این پرسنل خدوم و جان بر کف در امنیت و آرامش داریم زندگی می کنیم.

وی ادامه داد: ضمن گرامیداشت و درود بر ارواح همه شهدای امنیت از تلاش های نیروهای مجاهد انتظامی کمال تقدیر و تشکر را داریم و دست این بزرگواران همیشه پای کار و مخلص را می فشاریم و از خداوند بزرگ طول عمر باعزت و اجر و مزد آخرت را خواستاریم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: پلیس مایه آرامش مردم و نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور و حافظ امنیت و آرامش جامعه است.

کدخدایی افزود: دستگاه های فرهنگی و هنری همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج و نمایندگی بعثت شهر کاکی همیشه در برنامه ها با فرماندهی انتظامی تعامل و همکاری دو طرفه ای داشته اند که باعث افتخار می باشد.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی بهمراه شاعر حماسی عباس دلجو برای عرض ادب و تبریک به حضور فرماندهی فراجا و پرسنل زحمتکش شهرستان دشتی رسیده اند./

نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور و حافظ امنیت و آرامش جامعه است

نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور و حافظ امنیت و آرامش جامعه است

نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور و حافظ امنیت و آرامش جامعه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha